To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 23, 2009

Motion

Har varit i Genarp en hel del den senaste veckan. Det har varit både bra och dåligt viktvis. Det dåliga är att jag har ätit en hel del glass. Dock har jag motionerar ordentligt varje dag, vilket innebär åtminstone en rask promenad i 40 min. En del dagar har jag även cyklat i 20 min fort på träningscykeln. Det här har lett till att jag gått ner det onyttiga jag ätit plus lite till. Kort sagt; på en månad har jag gått ner 4 kg, vilket är lagom takt om man vill behålla det så. Det gick ner ordentligt i början, sedan gick det så sakta uppåt (runt påskhelgen) men den senaste veckan har jag rättat till det.

Känns väldigt skönt!

1 comment:

Lojsie said...

jättebra!!! skulle du förresten vilja joina mig på ett infomötet med Extravagansa i Lund? Ska dit på måndag 11.45. Kram!