To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 15, 2009

Surveys....

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jag vill bara skrika. Är så trött på det här med att söka till universitetet. Allt har blivit så svårt. Det man vill läsa går antingen inte att söka eller så måste man läsa i Luleå eller Umeå, eller något annat med bokstaven Å i. Boring. Sedan vet man itne i vilken ordning man ska sätta grejjerna heller. Suck. Orkar inte pränta ner allt som far runt i mitt huvud....tur är väl det. Försöker ignorera allt istället och hoppas på att det löser sig. Men så fungerar det inte...tyvärr.

Var precis på¨en 40 min runda med mamma och Eddie. Snacka om jobbigt. Vi gick i bokskogen som finns här och där är lite lagom backigt......milt sagt. Skönt känns det dock nu och jag ska snart gå och sätta mig och slöa. Kanske läsa igenom "Enkätboken" som nu är en del av våran kurslitteratur. Intressant faktiskt. Att analysera statistik. Inte själva sammanställningen eller så, utan snarare den kritiska granskningen av någon annans statistik. Men för att komma tillbaka till boken. Håller själv på med en enkät som ska skickas ut i min bowlingklubb. Kanske finns där några användbara tips där i boken. Vem vet, kanske en kursbok kan vara till nytta för en gångs skull

Hälsningar från en bitter-sur-irriterad-trött-gnällig-student

No comments: