To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, November 11, 2011

111111

Jaha idag var det 111111. En helt okej dag so far. Var i och för sig tvungen att gå upp tidigt då rörläggaren och städerskan skulle komma tidigt till Genarp. Det innebar två timmars sömn för min del då jag somnade vid fem. Men efter det ordnade det till sig. Hemtentan är helt okej, även om jag fortfarande inte tycker att det är okej att jag ska behöva göra min livs första omtenta på grund av att läraren är lite knäpp (milt uttryckt). Det gör mig väldigt bitter men orkar inte ta strid om det med så lika bra att skriva om. Det enda jag oroar mig för är att hon ska ha problem med den också och då får jag ju ingen examen...suck. Men men tentan verkade okej i alla fall. Sen ringde min hyresvärd och berättade att de tar riktigt allvarligt på det som jag har anmält. Där är fler som har klagat och tydligen bor där en person olovligt så det är två problem i ett för dem. Men skönt att de tar tag i problemet. Dessutom fick jag felanmält mina kranar på toan och i köket. Skönt skönt skönt. En massa off my shoulder :)

No comments: