To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, November 06, 2011

Arg lapp

Angående det jag skrev i det förra inlägget...jag önskar att det fanns något som gjorde att man inte kan hitta den där informationen...att man liksom inte kan se det... På facebook kan man ju ta bort någon som vän men tyvärr har ju inte alla konton som är spärrade för de som inte är vän med en. Så jag kan se de här personernas info ändå. That annoy me. Jag vill åtminstone kunna välja att jag aldrig mer ska kunna se det...men det kan jag inte. Sen är det inte alltid lämpligt att ta bort vissa människor som vän heller. Men nu handlar det här inte bara om facebook utan det är ett exempel.

Nu ska jag nog spela lite HoMMIII och försöka lugna ner mig efter att jag har satt upp en arg lapp till min granne..

No comments: