To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 14, 2011

Måndags update

Sitter här i skolan och är klar med uppgift 2. Eller ja i princip. Är lite referenser som ska tryckas in men annars är det klart. Funderar dock på om jag ska åka in tidigare till skolan imorgon, när Mikaela och Malin ändå ska in. Då kan jag börja skriva på den jäkla omtentan medan de gör annat.

Har varit uppe till fyra på natten i flera dagar nu (eller flera kvällar/nätter, vad man nu säger). Delvis på grund av grannen och delvis på grund av att jag ligger och funderar. Det är inte klokt att man faktiskt kan tänka för mycket.

Nä, får se vad som händer ikväll. Jag är i alla fall klar med att uppdatera Rollers hemsida...for now at least. Hade egentligen behövt komma igång med att uppdatera filmregistret och sedan få ordning på allt vad de nu innebär. Har även en massa böcker som jag vill läsa. Men ja vi får väl se.

Jag och Mikaela ska nog hem till henne och göra pannacotta, MUMS! Man behöver de här lyxigheterna i vardagen. Jag älskar vardagslyx. Utan det hade man ju varit deppig 24/7.

Over & Out

1 comment:

Bunny said...

Svar: NU har jag sett Vincent! Me likey!