To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 02, 2011

Klippa till sig

Hmm dags att gå upp. Jag gillar inte alls de här tiderna som vi har lektioner; 13-16. Man sover ju till man ska iväg och sen är man hemma sent. Idag ska jag dessutom spontan-klippa mig. Pappa ringde igår och frågade om jag ville ha hans tid. Har ändå funderat på att klippa mig lite så det passade ju bra.

Igår var jag och Mikaela på Väla och sen hängde vi hemma hos henne. Helt plötsligt var klockan hur mycket som helst, men blir så när man sitter och pratar. Men roligt att vara lite spontan ibland. Vad som var mindre roligt var parkeringsböterna på 700:- som jag fick. Helt oförtjänt med.... Arghh var ledsen jag blev. Inte skoj när man redan är lite ledsen i själen.

På tal om ledsen i själen...idag känns det lite bättre. Men jag känner att det kan vända vid minsta lilla. Dumt dumt. Aja, dags att klä på sig lite å dra till Helsingborg. Bye Bye

No comments: