To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, January 24, 2007

601

JAAAAA!
Har gått sådär nu senast på bowling träningarna. Dock fick jag två jätte bra tips sist!
Brukar slå runt omkring 150 per serie. Ibland slår man 120 och ibland 170...det pendlar liksom! Men idag på lundaligan (man slår tre serier och är tre i ett lag, spelar mot ett annat tremannalag) slog jag 601 på 3 serier, 211 + 198 + 192!!!! WOW!!! Är helt över exalterad...synd att man inte fick chans på 4 serier som är standard annars. Jag som knappt fått ihop 600 på fyra serier.....kan inte fatta det!

Nu måste jag gå och lugna ner mig framför tv'n.

Förresten, tack Lojsie för ditt support (förra inlägget), känner mig mer och mer redo för det här med flytt. Men som sagt...ska snacka budget med pappa i helgen och det blir ganska avgörande.

Tjingeling!

No comments: