To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, January 25, 2007

VG 5 & Lyckorus

Helt otroligt. Snacka om min vecka. först 601 igår på tre serier och nu idag fick vi tillbaka tentan och jag fick VG5...det högsta betyget!!!!

Har inte fått det innan. Har fått VG4 på allt annat. Blev så otroligt chockad...jag tänkte att antingen blir det G3 eller VG4, för läraren är rätt hård med bedömningen. Men så fick jag VG 5!!! Gud vad jag kommer att var dryg i ngn vecka nu framöver.


Idag på bowlingen gick det inte lika bra som igår, men bättre än i vanliga fall! Jag slog 637 på 4, vilket jag absolut är nöjd med; 154, 137 (!?), 175 och 171.Fick hjärnsläpp i andra serien, men jag är ju inget proffs. Får man helt klart vara nöjd med.

Blir mer och mer positiv till att flytta ihop med Lisa och Karin. Nu ska som sagt bara budgeten tittas över i helgen och sedan får vi se hur det blir....SPÄNNANDE!

Ja...det var nog allt ifrån mig fr stunden....lever i ett tillfälligt lyckorus. Man börjar ju undra vad som är på gång...kommer man dö imorgon eller vad (peppar peppar)? När jag loggar in på LADOK i veckan kommer det säkert stå VG4 eller ngt istället för VG5...precis som om han skrivit fel eller ngt....men man får hoppas att det bara är paranoia, hehe!

Har kommit under fund med att jag skriver "..." hela tiden....what's that about?

C U L8ER ALLIGATOR
4 A WHILE CROCODILE

No comments: