To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, January 16, 2007

Me, Myself & I

JESSICAS 17 SANNINGAR

1) Jag är mån om att prestera väl

2) Jag är besatt av kunskap

3) Jag är ganska trasig för att vara hel

4) Ni är välkomna att prata med mig, men jag får mina perioder då jag inte hinner svara. Allt handlar om tålamod

5) Kan ni inte ge mig ärlighet, så får ni inte mycket av mig

6) Jag älskar sociala sammanhang, men har ibland problem med att finna min plats

7) Min förförståelse kan alltid revideras. Det kräver bara olika mycket tid och energi

8) Jag har väldigt svårt att ge upp tron på kärleken. Samtidigt ställer jag mig skeptisk till den

9) Jag brinner för ord, men har de senaste åren haft svårt att själv fånga och tämja dem

10) Jag är en väldigt naiv cyniker

11) Jag är livrädd för att misslyckas

12) Jag tror att citat och tankegångar från tv-serien och filmer går att applicera på varje givet tillfälle i livet.

13) Jag tror att medvetenhet är ett nyckelord i alla sammanhang.

14) Jag trivs bäst i sammanhang där jag har en klart definierad roll

15) Jag är en flitig användare av dubbelmoral (men är väldigt medveten om det)

16) När jag inte tänker är jag oftast lycklig

17) Ibland känner jag mig som en socialsekreterare utan utbildning



Citat om Politik!

Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron.

Det borde införas trängselskatt i den politiska mittfåran.


Sanna Citat!

Att fixa en rökavdelning på krogen, är inte de lite som en kissavdelning i en badbassäng?

Lappad vänskap blir sällan hel

Målet är ingenting. Vägen är allt!!!

No comments: