To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 21, 2007

Flytta hemifrån?

Jag, Lisa och Karin diskuterade fenomenet flytta hemifrån idag. Ska se om vi hittar en fyra i Malmö. Hittar iof inte i Malmö, men nu kanske jag får en chans att lära mig. Känner verkligen att jag behöver flytta på mig, men så fort jag tänker det börjar jag sakna mitt rum. Kommer att få bo i mkt mindre, vilket egentligen inte stör mig alls, men samtidigt...

Sen kan jag ju inte ta med alla mina saker heller...har minst 10 flyttkartonger + allt som finns på mitt rum. Sen måste jag ju sortera ut mina filmer från föräldrarnas och Andreas. Även om cirka 1300 av 2000 är mina så försvinner en del. Sen har mamma och pappa mest egeninspelade filmer, men där är en del som måste inköpas om jag inte kan muta mig till dem. Sen är ju Rocky boxen och Rambo boxen Andreas.... + alla Simpson säsongerna *gråt*...varför skulle jag börja gilla denna serie...jäkla Andreas.

Man får inte glömma problemet med ekonomi. Eftersom mina kvalifikationer (inga alls) inte är eftersökta så måste jag ta studielån, vilket jag inte alls är pigg på...

Men nog med gnäll....man får se det positivt också. Sköta sig själv...BESTÄMMA själv...tvätta själv.......städa själv...näää

Guuud vad jag känner mig flummig. Hade egentligen tänkt läsa igenom de sidorna som vi SKA ha läst igenom till imorgon. Men eftersom jag är så trött och flummig blir det nog inget av det...

Såg som jag nämnt tidigare på Så ska det låta i fredags. Tyckte programmet var SKIT bra och artisterna sjöng otroligt vackert....iaf tre av dem. Sen har jag gått i parallell klass med Ola på gymnasiet (måste skryta liiiiite och när jag ändå håller på så var Måns (oxå från Idol) min "reseledare" för två år sedan när vi åkte till Prag).

Det jag skulle säga var dock att jag hade tänkte spela in reprisen, men missade den. Inte mitt fel....det var mammas. Jag bad henne kolla om reprisen gick på lördagen, eller söndagen. Hon kollade i tidingen och sa att den INTE gick. Konstigt tänkte jag men jag kollade inte själv förrän på kvällen. Kollade på svts sida och såg att reprisen hade gått kl 17.00 på LÖRDAGEN......grrr
GRYMT IRRITERANDE....

Men men...måste nog försöka läsa liiiiiiiiiiite
Bye bye


No comments: