To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 19, 2007

Du ska veta...

Hmm...såg på "Så ska det låta"...mkt inponerad av alla deltagarna. Caroline af Ugglas är en utav de charmigaste personerna jag har sett. Bryr sig inte alls om vad alla tycker utan gör vad som faller henne in. Andra kanske tycket att hon är en knäppgök, jag tycker att hon är häftig. Sen sjunger hon ju förträffligt bra dessutom!!

Har ni förresten sett postrarna för
"Pirates of Caribbean 3 - At world's end" än?? Annars får ni genast gå in och kolla in dem på min poster sida;
http://film-posters.blogspot.com/2007/01/pirates-of-caribbean-3-at-worlds-end.html
Johnny Depp postern är outstanding!

Har desutom ÄNTLIGEN fått reda på ett release datum för Förhäxad säsong 8. Trodde aldrig att de skulle släppa den...iof är det den 21-28 mars, men ändå. Bättre än aldrig. Lyssnar ihjäl mig "Charmed Theme" bara för att komma i stämning. Men varför skulle de göra sig av med Cole...? Hot hot hot...nu är där ju ingen man kan titta lite extra på...börjar allvarligt tröttna på moralkakan Leo..

Älskar TV-serier och Förhäxad är en favorit, så ni som anser att Förhäxad är en jäkla barnserie kan titta åt ett annat håll...

How soon is now?

Martin Stenmarcks låt "7milakliv" har även den fastnat på hjärnan...bra text. Längesen en svensk låt gick på repeat. Den, "Charmed Theme" Mika-"Relax (Take it easy)" och Pink-"U & Ur hand" går om på datorn hela tiden.

Hmm....har inget annat intressant/ointressant att skriva för tillfället. Inget annat än att jag är sjuk och egentligen skulle varit ute och festat med Karin och Lisa m.fl. Nu sitter jag istället här och har tråkigt...

*Titeln syftar på låten "En del av mitt hjärta" om ngn undrade

No comments: