To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 28, 2007

Beslut

Har så många saker som jag måste bestämma nu....hatar att ta beslut under press. Precis som man inte har ångest redan pga att man måste bestämma sig, men sen kommer alla människor som ska pressa en....AHHHH

Allt med lägenhet, studielån, pengar, födelsedag, personer.....kommer sluta med att jag inte beslutar ngt alls och sedan blir inget av utan rinner ut i sanden.....hatar när det händer. För oftast vill jag alla saker, men när man måste sätta ngt annat åt sidan för ngt annat så blir det så JOBBIGT och det blir inte alls till slut.

If I could turn back time....
(ser om "Så ska det låta" på internet, fan vad störigt att jag inte hann spela in reprisen...grr)
Läskback klocka!!!! (af Ugglas logik)

Näää...nu ska jag gå och se "Outfoxed". Ska se den på tisdag, men nu blir jag ledig istället. Andreas fyller ju år på tisdag...då får man vara hemma!

men men, Go'natt!

No comments: