To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, January 09, 2007

Salstentan

Kan inte förstå det alls, inte begripa. Trots det fick jag VG på salstentan. Hur lyckades jag med det? Jag var säker på att jag bara hade fått G....*lycklig*

Blev extremt motiverad av betyget, eftersom jag nu har VG i alla de delkurser som vi har haft tentamen på. Nu återstår den här hemtentan om jag skriver. Har skrivit 4 av 5 uppgifter + att jag har gjort den där jäkla extra uppgiften. Sen har jag rättat och fixat fina film exempel till de fyra första frågorna. Nu har jag BARA fråga 5 kvar. I och för sig har jag ingen aning om alls vad jag ska skriva om där men det problemet får jag ta imorgon. Sen ska mamma korrektur läsa så det kommer bli lite grammatik ändringar i de andra. Men otroligt skönt att nästan vara färdig!!!


Nu ska jag gå ner och se lite film. Efter att jag har fixat mina nya film-tavlor. Känner att det är dags att uppdatera de som hänger över min NYA fina säng. Som är en DUBBELSÄNG! Extra mycket utrymme, yiiiiie!

Godnatt nu små barn och sov så gott


Förresten, varför har det blivit så svårt att få ens bilder att glittra när man lägger in dem. Nu "fryser" dem och glittrar inte alls. Störigt

1 comment:

Jessica said...

GRATTIS till tenta-resultatet!! Det måste kännas helt fantastiskt!! :D