To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, June 06, 2007

Bokus köper BK Rollers

När jag skulle gå in på min blogg för bowlingklubben BK Rollers så kommer jag bara in på Bokus hemsida. Hel knepigt. Kan folik prova och skriva tillbaka till mig om det bara är jag eller om det är universiellt att bokus köpt upp min blogg....

http://rollers-bowling.blogspot.com

I övrigt funkar inte mitt internet än och nu mailar jag iväg min opposition...

1 comment:

Jessica said...

Hej!
Jag har inga problem med att komma in på din sida ... inget Bokus i min dator i alla fall! :)

Hoppas allt är bra annars, vore kul att hinna ses nåt innan jag åker upp till stugan! :) Vi får höras av!

*kram*