To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, June 09, 2007

Teoriprov

Sitter nu i Genarp efter att ha stressat hit och dit. Först gjorde jag teoriprov på vägverket i Helsingborg. BLEV GODKÄND!!!!! Skönt att inte ha det hängande över mig. Sedan åkte jag hem igen och inväntade min bror. Sedan åkte vi till festlokalen och sedan McDonalds och sedan hem igen. Packa lite och sedan hit till Genarp och skicka bilder och göra bordsplacering osv. Är snart färdig....

Börjar bli enormt trött på att inte kunna komma ut på internet varje dag...

Imorgon, eller idag, beror på hur man ser det är det den STORA 50 års festen. Ska bli skitroligt!!!!

Nu ska jag göra färdigt och sedan lägga mig...
GODNATT

1 comment:

Jessica said...

GRATTIS till teoriprovet!!! Måste kännas jätteskönt att ha klarat det! :) :)