To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, June 12, 2007

Deprimera ensam

Det var skit kul i lördags på 50-års festen. Tycker att det är så tråkigt varje gång alla går hem och det börjar bli tomt i lokalen.....speciellt en person..........................

Imorgon börjar jag jobba på mitt nya jobb. Är mycket mycket nervös. Jag kan ju inget om äldrevård. Det sa jag när jag började, men ändå...
Tänker inte på ngt annat. Sen ska jag dessutom på lyftträning/utbildning mitt under arbetsdagen...får dock skjuts av mamma. Sen jobbar jag ons, tors, fre och hela nästa vecka 07.00-16.00. Sen är jag typ ledig i 8 dagar och sedan jobbar ajg typ max tre dagar på rad, sen är jag ledig igen. Så går det runt. De sa att det var hel tid, men jag är ju typ ledig lika mycket som jag jobbar?! I och för sig ska jag jobba typ 07.00-21.00 vissa lördagar och söndagar och då får man mycket ob.

Hämtade ut mina mickar till Singstar. Satt och sjöng för full hals när bovärden ringde på dörren. De ska tydligen byta hela min kran i köket och avloppssystemet osv...bra att slippa spökvattnet iaf. Man kan ju sitta och titta på tv och helt plötsligt så rinner kranen....läskigt..

Men men...ska gå och deprimera ensam nu

No comments: