To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, June 26, 2007

Piercing

Har gjort en ny piercing idag. Fick ett nytt hål i örat på vänstra sidan. Det var inget planerat, utan jag skulle gå in och boka fotvård med mamma och då sa hon att hon även gjorde piercings för öron. Billigt var det också!!

Igår var en OTROLIGT dryg och jobbig dag på jobbet. Det finns så många där som har störig attityd och inte är rädda för att visa det. Överlevde dock, men med en del ändringar i schemat....

Efter det hämtade mamma mig och vi gjorde hemma gjord pizza och så på TV (i Genarp). Finns inget godare än hemma gjord pizza!!

Jag har beställt en massa saker på CDON, men de skickar inte ut det för där är en räkning som pappa inte har betalt, vilket då drabbar mig....grymt irriterande.

Nu ska jag alldeles strax åka till IKEA och titta lite. Imorgon ska jag till Nova och JME data. Ska kolla på USB minne och MP3 spelare. Den MP3 spelare jag har nu fungerar men det går inte att lägga in nya låtar på den, för det programmet man fick till fungerar inte....*grr*
Sedan vill jag ha USB minne så jag slipper släppa runt på min gigantiska hårddisk, som jag fått göra nu när jag sitter i Genarp...

No comments: