To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, June 02, 2007

Öppet hus

Idag är det öppet hus för pappa. Han fyller ju 50 år. Han med att skriva "talet" igår också. Hjälpte även Andreas med sitt. Nu sitter man och väntar på alal gäster som ska komma vid 15.00. Spännande?! *not?!*

Igår var det inlämning av uppsatsen. Stör mig lite på att de i klassen ska läsa den. Känner mig super B och dagis. Men men....upptäckte förresen att jag skrivit fel i källförteckningen....dock är jag inte förvånad.

På kvällen träffade man lite folk från klassen på kulturen. Så jäkla dyrt där. Sen gick de andra till nation, men jag var tvungen att sticka. Blev hämtad och hann även med en kortis inom min lägenhet.

Men nu börjar de sakna mig där uppe, där är 1000 saker att göra. Dessutom är där 1000 olika saker att äta. Jäklar vad mycket mat där är.

No comments: