To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, June 18, 2007

Jinnarp

Är mycket i Genarp nu. Behöver det. Min ångest är mycket hög. Den kommer och går och ibland är det okej, men sedan kommer ångesttopparna......
Genarp är min stora trygghet känner jag och sådant vill man ju hålla hårt om..

Städat idag. Gick bra, segt att dra ut tiden bara. Sen är det ju samma sak i 3 dagar till. Ska man se det positivt så skulle jag egentligen jobbat på fredag också, men jag påpekade att hon sopm städar egentligen, inte skulle ha jobbat på midsommar, så varför ska jag typ...

Sedan cyklade jag till jobbet och tillbaka hem, samtidigt som pappa och mamma körde jämsides. Nu hittar jag iaf. Mycket bra! Dock är det smått uppförsbacke hem. Men men.....orkar itne tänka på jobbet mer.....inte förrän imorgon....

Ska se lite House nu. Mamma fick ju säsong 1 i morsdagspresent.

Sorry på de korta inläggen. Önskar verkligen att mitt internet fungerade. Har så mycket att ringa runt till att jag snart går under; ICA-kortet (som inte kommit), körskolan (så jag kan köra upp snart), bostadsbidrag (eftersom jag börjat jobba), min nästkusin (hjälp med internet). Sedan ska ajg skicka in en skattesedel tydligen, pappa fixar det tack och lov.

Bye bye

No comments: