To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, June 19, 2007

There are always to sides

Hade först en mycket bra dag på ena våningen när jag städade. Varför ska jag inte jobba där? Sedan kom Marie och hälsade på vilket var jätte trevligt! Sen gick jag till den avdelningen som jag ska jobba sedan som vårdbiträde och där hälsar folk knappt på varandra och två personer spanade och kontrollerade min städning hela tiden. Fick stressa bara för det och blev helt svettig och ofräsch.....hata hata hata
Hoppas att folk bara hade en dålig dag, men alla på en gång? Där är självklart trevliga personer där med, men alla är trevliga på den andra avdelningen.....

Nu sitter jag och väntar på mat, tillsammans med min härliga ångest...........

No comments: