To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 28, 2007

USBMP3

Varit på Nova två dagar i rad nu....inte speciellt ekonomiskt. Men fick dock handlat ett USB minne och en MP3 spelare. Allt kostade sammanlagat 398:-. Mycket lagom pris tycker jag.
Har handlat lite för mycket örhängen.
På tal om ingenting så fungerar inte min Delete knapp helt plötsligt...grymt irriterande. Är van vid att använda den då den vanliga "sudd" knappen inte har fungerat på word på den gamla datorn...ajja lång historia.
Idag har jag haft körlektion, som var lite konstig och sedan träffade jag Karin så vi stack då till Nova. Efter en massa klädprovande så åkte vi hem till mig och såg tillsammans med Andreas på Ocean's 12. Snacka om att Ocean's 13 är den bästa i serien.
Nu ska jag eventuellt leka lite med singstar.....guuuud vad det är roligt att sjunga falskt!!

Godnatt

No comments: