To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, October 26, 2009

682 - 123 - 6 - 1,5

Slog 682 idag. Fick typ 123 i sista. Helt plötsligt dyker 6 hål upp. Kul när det hade räckt med 150 för 700.....noooo. Men jag får väl tänka på att jag spelar bra överlag. Imorgon är det träning med Andreas. Han har förresten skrivit högskoleprovet för första gången. Vi satt och kollad igenom de rätta svaren och efter alla de gamla nomeringstabellerna får han 1,5!!! Vad roligt. Jag hade en känsla av att högskoleprovet skulle passa honom, och jag hade rätt. Vad glad jag är som övertygade honom om att göra det. Nu kommer han att ha lättare att komma in på den utbildning som han vill.

Nu ska jag sova......godnatt.

1 comment:

Anonymous said...

Hej

Ja då får jag hoppas att han kommer in.

Hälsa honom från mig

Kram Carina