To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, October 10, 2009

Tentor och Komplikationer

Så var ännu en tenta avklarad. Känner mig lite orolig för jag tyckte att det gick bra. Det var fem frågor och jag kunde alla bra....men jag vågar ändå inte hoppas. Skönt att det är avklarat dock. Nu ska jag iväg till en kompis i Helsingborg. Dock blir det ingen längre stund då det är upp tidigt imorgon och spela Sesab Cup. Ska bli kul. Sedan ska jag verkligen slappa. Har inte hunnit alls idag då jag och mamma stack direkt till Skegrie efter tentan. Där handlade vi massor av prylar till smycken.

Mina tankar går ut till en vän som opererats och haft komplikationer efteråt. TÄNKER PÅ DIG I MASSOR!!!

1 comment:

Lojsie said...

Tack Jessica! Det känns skönt att veta att så många stödjer mig. :)

Kram!