To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, October 01, 2009

Apor och Bebisar

Skönt att vara ledig idag. Ledig från skolan i alla fall. Ska dock läsa ut en bok som handlar om apor och småbarn. Har svårt för att koppla den boken till mitt framtida yrke, men men. Måste man så måste man. Har abra 30 sidor kvar. Tar nog dem ikväll. Sedan ska jag städa lite i Genarp. Men det gör jag om ett tag. Sedan är det hem så att man kan göra i ordning lite och packa upp nya inköp. Imorgon är det seminarie 9-12 (eller diskussion som det kallas....same shit different name). Sedan är det HELG!!! Ska spela match då...äntligen.....hatar uppehåll. Sedan är det SESAB Cup nästa helg, vilket ska bli skoj.

Ikväll är det träningsserien som gäller. Jag ska möta en av de bättre i klubben, men man ska väl inte ge upp. Jag ska försöka göra en bra insats åtminstone!!!

Nu ska jag rensa på min iPhone och sedan tömma ugnen på yoville. Ville spela farmville men det laggade och startade om från början hela tiden så jag struntade i det. Man blir helt sugen på att spela The Sims nu, men det har jag ju hemma....suck.

Vill veta resultatet på tentan. De var färdigträttade igår, men har inte kommit upp på LADOK. Får väl kolla i skolan imorgon. Ska abra komma ihåg vad jag valde för siffra, man ska ju inte skriva namn på tentan. Får fundera på det lite.

Back to work, bye

No comments: