To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, October 02, 2009

SKOA10 = VG

Efter många om och men lyckades jag kolla mitt tentaresultat på Mitt Kursbibliotek. Jag fick låna Andreas dator....varför funkar det inte på den här?! Fick VG på kursen. På tentan fick jag 31,5 av 40. För att få VG skulle man ha 40 poäng av totalt 50. I och med att jag gick på seminarierna och lämnade in de texter man skulle skrivit så fick jag de 10 poäng som man kunde få där (därav de 50 poängen). Skönt att toppa direkt!!!!! Nu ska jag iväg och ha föreläsning/diskussion/seminarie. Nästa vecka är det tenta igen....på LÖRDAGEN....fan vad taskigt. Vi har två tentor den här delkursen. Men det är strunt samma. Då blir det inte lika mycket på varje.....

Bye bye nu ska jag köra till Helsingborg.

No comments: