To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, October 04, 2009

Okontaktbar

Idag gick det faktiskt bra på bowlingen. HAr gått bra både på träning och match nu. Hoppas att det håller i sig till SESAB Cup. Vill komma bättre än förra året. Första gången jag var med så kom jag sist (jag var sist intagen så det är inte så konstigt), förra året kom jag på plats 10 (av 24), vilket är super bra med tanke på att alla klubbar tar in sin bästa spelare, medan Rollers (som håller i tävlingen) tar in spelare i snittordning (+ sin snittbästa såklart), och där kommer man en bit ner.

I övrigt har jag ägnat dagen åt att fixa hemma och göra det väldigt mysigt. Satt i myskläder med filt, en stor kudde och massa värmeljus och tittade ut på alla människor som sprang i regnet mot tågen. Kändes mycket mysigt.

Ifall någon försökt nå mig idag på mobilen har det inte gått. Skärmen har varit helt svart, men när jag provade ringa till den så tutade det inte upptaget. Efter mycket ångest fick jag äntligen igång den för en halvtimme sedan. SKÖNT!

Nu ska jag läsa i mina nyinköpa tidningar och försöka slumra in....natti natti

No comments: