To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, October 16, 2009

Svininfluensan

Snacka om att jag inte tänker ta vaccinet mot svininfluensan. Inte om jag inte måste. Mamma tog det för någon dag sedan och fick direkt ont och blev svullen. Idag har hon mått superdåligt, med feber, uppstötningar och yrsel. När hon ringde jobbet (KK Malmö) så sa de att var tioende person mår superdåligt och ännu fler får feber. Jättebra reklam för vaccinet....suck. Tänker hålla mig borta från nålen så länge som möjligt.

1 comment:

Anonymous said...

Hej du!

Vi är också lite osäkra om vi ska ta vaccinet. Alex ska få det i skolan på tisdag men det känns inte riktigt bra, man kan ju ångra sig i sista minuten så vi får se hur vi gör. Jag har en kompis som har fått vaccinet och hon mår hur bra som helst sen har jag en kompis som har haft svininfluensan som sa att "Det var den hemskaste influensa jag har haft". Ja man bör kanske tänka sig för. Hälsa Lena och hoppas att hon snart blir bättre. Hon kan iallafall inte få influensan nu även om biverkningarna från sprutan är hemska så är det säkert inget mot vad influensan är

KRAM PÅ DIG FRÅN CARINA