To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, October 11, 2009

SESAB Cup

Idag spelade jag SESAB Cup....gick bra i de tre första serierna, men sedan kom alla hål så det blev knappt godkänt resultat. Kul tillställning dock och det är synd att det bara är en gång om året.

Nu sitter jag mest och är irriterad över att jag inte kommer in på farmville. Går ej.....hade behövt skörda för evigheter sedan. Suck....

Igår var jag hemma hos Mikaela, som bjöd på kakor, mys och massa prat. Hur supertrevligt som helst. Kul att träffas utanför skolan.


Var och lämnade TVn till Helena idag. Nu kan hon titta på alla kanaler...det kan inte jag. Får kolla upp det där lite bättre. Nu ska jag försöka övertyga Andreas om att jag får kolla facebook på hans dator. Önska mig lycka till...

No comments: