To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, October 21, 2009

Bowling & Begravning

Har gått väldigt bra på sistone angående bowlingen. Skönt att det har lossnat efter sommaren. I helgen slog jag 703 i C-laget och 693 i B-laget. Matchen innan slog jag 685 i B-laget. Jag hr ju fått dubblera lite från och till då vi haft lite folk. Bra med träning dock. Igår hyrde jag och Andreas en bana och då slog jag 729 (Andreas slog 732). Vi ska träna en gång extra i veckan. Behövs! Blir tisdagar, men nästa vecka var där bara ledigt på måndagen så då får man göra ett undantag. I helgen är det A-laget + B-laget som gäller. Hade varit gött med vinst.

På tal om något tråkigt. Nästa vecka var det meningen att jag skulle ha tenta, men blir nog inte så. Ska ju på begravning och hinner inte båda. Tycker inte om att ha tentan eftersläpande, men jag vill väldigt gärna gå på begravningen. Suck...

1 comment:

Anonymous said...

Hej Jessica

Ja begravningar är inte kul. Vem är det som har gått bort?
Ja vem det än är så måste jag få beklaga sorgen

Kram Carina