To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 04, 2009

2 bra tentasaker

Kommer inte ihåg om jag skrivit om min andra tenta eller inte. Så här var det i korta drag: Jag fick 15 av 20 poäng. Det är G, och VG gränsen låg på 16. Av den anledningen gick jag på tentagenomgången för att kolla vad jag missat då jag tyckte att jag kunde alla fem frågor/svar bra. Precis som jag trodde hade läraren rättat konstigt. På två av frågorna fick jag 2 poäng av 4 totalt. Det här trots att jag skrivit allt det som hon räknade upp på båda uppgifterna. Jag protesterade och har väntat och väntat på att få svar. Idag fick jag svar. Hon hade gett mig ett poäng till, vilket betyder att jag fick VG på tentan. Det innbär även att jag bara behöver få G på den tentan som jag missade för att få VG på kursen. SUPER SKÖNT!

En annan rolig grej som hände idag var att min tenta på den nya kursen är flyttad. Den skulle ha varit SÖNDAGEN den 17 januari, men nu var där helt plötsligt lediga salar på måndagen den 18 januari så tentan är flyttat!!! Yey för att slippa ha tenta på helgen och för att man får en extra pluggdag efter inlämning och redovisning av projektarbetet (läs: B-uppsats).

No comments: