To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 07, 2009

Bla bla bla

Vilken händelselös helg. Eller? Har gjort massa saker, men inget viktigt. Jag ska skriva min seminarieuppgift imorgon. Den ska lämnas in på måndag. Ska bli intressant att se vad det blir av seminariet. Efter föreläsningen i torsdags känner jag mig skeptisk. Föreläsaren påminde om en kändis (TC), men jag vågar inte skriva vem. Antagligen tycker ingen som mig så jag håller det för mig själv. Flummigt värre var det. Jag har läst organistationsteori tidigare och då var det greppvänligare. Har tittat igenom de anteckningarna jag gjorde då och det behövdes. Lektionsanteckningarna från veckan är mest flum och en massa ord skrivet helt ostrukturerat. Föreläsaren hade 42 powerpointsidor och alla var fulla av text. Han inte skriva utan blocket är fullt av "kolla powerpoint", "fortsättning på powerpoint" osv. Hatar det.

Ska även försöka renskriva mina anteckningar från föregående kurs så att det blir lättare att plugga till tentan som jag fortfarande inte vet när den är. Är rädd för att det kommer att bli väldigt plötsligt och oförberett....

Har fixat på min telefon idag. Måste verkligen lämna in den. Den är helt hopplös och hackar sig konstant. Får stänga av och starta om säkert 20 ggr per dag. Men palla leta fram kvittot..... palla lägga in allt igen.... palla göra om alla spellistor....NO.... men jag måste väl.

Har varit väldigt kreativ på Rollers hemsida också och uppdaterat.
Till sist har jag även suttit timmar på facebook......jag är fast igen...suck

No comments: