To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 04, 2009

So far so good

Är förresten färdig med min första seminarieuppgift. Ska göra den andra sedan. Känner mig härligt effektiv och igår läste jag nästan två kapitel av 6 i Organisationer. Hämtade även ut tegelstenboken (typ 900 sidor). Typisk amerikansk skollitteratur helt enkelt. Nu ser jag även att det snöar ute. So far so good! Väntar bara på att Eddie ska bli klar hos "frisören". Lämnade honom vid halv tolv och meddelade att jag var tvungen att sticka efter fyra. Hon trodde att hon skulle vara klar innan, men ingen har ringt. I värsta fall får hon lämna Eddie själv. Andreas är ju hemma. Nä...nu ska jag snart sticka och hämta mamma på jobbet. Sedan ska vi hämta ett paket på ett "skumt" ställe, iaf enligt mig. Vi får väl se om dagen fortsätter i samma "braiga" anda som tidigare.

To be continued....

No comments: