To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, November 08, 2009

Internt

Har gjort seminarieuppgiften nu. Vet inte riktigt om jag svarat rätt eller inte. Den är ju som sagt lite flummig. Samtidigt känns det som upprepning. Det här är den tredje seminarieuppgiften som jag skriver som i grund och botten handlar om hur man förbättrar internkommunikationen i ett företag. Man börjar bli proffs. Kunde egentligen bara kopierat mina tidigare texter, mend et vill man samtidigt inte ju. Jag hoppas att jag för varje gång ska kunna komma med nya kloka idéer, men det slutar alltid med samma urtjatade "tips". Vad som egentligen skrämmer mig är hur det fortfarande kan finnas korkade chefer där ute som tror att det är bättre ju mindre medarbetarna vet. MISSTAG! I och för sig är det positivt för då kommer man verkligen att behövas när man läst färdigt om tre år...

No comments: