To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, November 17, 2009

Worst day ever...to come

Fick reda på när tentan är nu...det är den 12 december. Worst day ever....för det första är det en lördag....för det andra är det då vi har flyttat vår match mot GS. Det är inte säkert att ajg hade varit uttagen (men antagligen) och om jag inte var det hade jag velat titta. Men matchen är 10.00 och då börjar min tenta som varar i tre timmar. Förhoppningsvis är det inte så svår som alla säger för det var bara typ 3 som fick U.

Gick bra idag på seminariet. Alla grupper hann inte redovisa (3 av 5 i vår grupp) och jag slapp!! Alltid skönt med sådant. Nu är inte nästa seminarium förrän om två veckor.
Ska försöka natta mig nu för ajg ahr lektion kl 8 imorgon och måste upp vid halv sex....alltså om fem timmar...

På eftermiddagen blir det bowling med Andreas som vanligt. Superbra med extra träning!

Känner mig för övrigt väldigt effektiv idag. Fick packat upp alla kassar jag hade med från Genarpvistelsen i helgen (vilket inkludera IKEA mm) och har gjort om i skåp och dylikt för att få plats. Fantastiska mamma hittade även seasonassietterna som jag letat efter så jag blev superglad!!! Har till och med ätit riktig middag idag. Eller ja...det var rester från helgen men gott var det. Till efterrätt blev det äpplekaka...mums. Nu ska jag somna till HIMYM antagligen. Godnatt

PS. Idag var där 33 unika besökare på Rollers hemsida!!!

No comments: