To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, November 15, 2009

Ja! Ja! Nej! Ja!

Först en kommentar om vaccinet; det gör inte lika ont längre. Igår kände jag att smärtan började försvinna när jag bowlade. Idag gör det bara ont där jag fått själva sprutan. Där är fortfarande en stor röd bulle.

I övrigt gick det superbra i helgen när det gäller bowling! Var reserv i A-laget som spelade i Ystad och fick hoppa in efter två serier. Slog 349, vilket yp är 700 i snitt. Sedan var det panikbråttom bort till Lund där B-laget skulle spela. Slog 769! som är det b'sta jag slagit, om vi bortser från mitt rekord på 783... Jag slog faktiskt bra i ALLA serier för en gångs skull; 200, 179, 201 och 189. Jippi! Tyvärr förlorade dock A-laget, men B-laget vann överlägset. C-laget hade lite otur, men vi kommer igen nästa helg.

Efter B-lagsmatchen var det återigen panikbråttom till Genarp. Kalkonmiddag var det som gällde. Supergott och ska nog äta lite rester idag. Har för övrigt skrivit min del av seminarieuppgiften idag. Ska träffas kl. 8 imorgon i skolan och fixa ihop. Sedan är det seminarium klockan 10. Vill inte....hatar seminarium och hoppas att det inte blir en renodlad redovisning. Men antagligen blir det det. Måste sedan börja plugga ordentligt till Bångs tenta och hoppas att det snart kommer ut ett datum för den. Vill inte bli överraskad direkt.

Nu ska jag se om någon annan är intresserad av att äta och om det blir rester eller ej.
Sedan är det skörda som gäller. Bye

No comments: