To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 21, 2009

Third year in a row

Nu har min blogg existerat i tre år. Wow åt mig, eller inte haha.

Igår var jag hemma hos Mikaela i Helsingborg. Väldigt spontant, men samtidigt väldigt trevligt. Det jag skulle göra under dagen tog kortare tid än planerat och när Mikaela ringde kändes det väldigt kul att hitta på något. Vi tittade på Idol. Innan har jag itne brytt mig alls, men helt plötsligt gör jag det. Det är fyra personer kvar och det kvittar mig vem som vinner av Mariette, Kalle och Erik, men Tove är helt fruktansvärd. Visst sjunger hon okej, men hon är fjäskig/inställsam och inte alls speciell. Hela hennes framtoning känns så enormt falsk och hon gör inget eget av låtarna som hon framför. Även om jag endats sett några få program börjar man känna igen de andra deltagarnas stil, men Tove har ingen egen stil. Tyvärr kommer väl hon hänga kvar tills de är två, men förhoppningsvis vinner hon inte. Ännu en Sibel i ledet....Usch! Bara jag slipper se henne i melodifestivalen (gäller både Tove och Sibel).

Idag var det bowling på agendan. A-laget vann överlägset och klättrar i tabellen. Jag fick även spela fyra serier idag....HÄRLIGT! Imorgon ska jag vara lagledare åt B-laget som spelar i Staffanstorp, ingen längre resa alltså.

Har inget mer "vettigt" att säga så godnatt...

No comments: