To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, November 30, 2010

3 praktikplatser

Jag varit på intervju på LU och Campus angående praktik och fick reda på idag att båda har mig som förstahandsval!! Dessutom ville Duni att jag skulle vara där. De är tydligen jättekräsna med sina val så först hade de valt en person..men hon fixade själv...sen tog de en tjej som inte ville sen...att vara tredje personen de kontaktar känns helt ok när de är så kräsna att de inte intervjuar flera på en gång. Dessutom har jag inte ens varit på intervju där :P. Men blir nog att jag tar Campus. Gillade det gänget. Jobbigt att behöva åka dit mer än vad jag gör nu bara. Men det får väl lösa sig antar jag.

Nu ska jag försöka göra i ordning lite i lägenheten och mig själv också för den delen. Sedan hade jag behövt plugga men haha...det blir nog inte förrän imorgon när vi ska ha pluggdejt. Jag suuuger...

No comments: