To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 22, 2010

Naivitet

Gårdagen blev bra...riktigt bra. Härlig morgon också. Resten av den här dagen har fan bara varit helvetes skit. Varför ska det vara så? Allt är fantastiskt och sen blir man nerslagen till marken igen. Det blir liksom jobbigare och jobbigare att ta sig upp igen. Fick göra ett akut besök hos Anne. Thank u dear! Sen gjorde jag en klassiker och åkte ut till Genarp. Jag fungerar inte om jag ska sitta själv när skit händer. Då får jag psykbryt.

Imorgon kommer antagligen också bli skit i och med det som hände idag men vi får väl se. Imorgon får jag åtminstone reda på om en viss person är ett barn eller om han kan bete sig som en vuxen människa. Tack och lov för K! Han lyser upp min tillvaro just nu. Fantastisk kväll igår :)

No comments: