To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 24, 2010

Carrotcake Deluxe

Oh my crap vad det svänger snabbt. Knappt man hänger med...idag kände jag mig till och med illamående. Måste verkligen börja ta tag i alla lösa trådar så jag får någon typ av sinnesro, i alla fall för stunden. Märker att mitt minne börjar svikta vilket är ett klassiskt symptom..tyvärr.

Idag blev det Harry Potter på bio med Mikaela, Hanna, Veronica, Amelie och Karoline. Jag har inte läst sjunde boken och inte sett sjätte filmen men beslutade att gå i alla fall. Vi har snackat om det ett bra tag och idag var tydligen dagen då det skulle bli av enligt de andra. Därmed blev det heldag i Helsingborg (i och med att jag hade föreläsning)...och allt var det innebär :). Sådana dagar ger guldkant på livet. Imorgon ser jag framemot att få äta mer morotskaka (världens godaste) och sedan blir det intervju på Campus.

Hanna tyckte att Mikaelas kaka var kalasgod :P

No comments: