To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, November 21, 2010

I've got poison on my mind

Ibland är saker bara...WEIRD!

Men orkar inte med det nu, som vanligt. Nu ska jag snart ha besök. Har fixat och donat idag så nu är här hyffsat fint. Har även fått packat upp grejerna jag köpte i Ullared (bilder finns på facebook). Saknar dock min vita halsduk som jag köpte och nu är gone gone GONE. Hittar inte kvittot heller så vet inte om jag betalat för den eller inte.

Har haft tre toppendagar nu. I fredags var jag hos Anne och Thommy och världens godaste mat och sedan snack och mys med Anne. Igår var jag hos Mikaela och där var även Amelie, Hanna, Veronica och Karoline. Fantastiskt roligt :)

Dagens bowling var outstanding från både A- och B-lag. Awesome! Hoppas nu att helgen avslutat bra också ;).


No comments: