To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 27, 2010

Sick person

Så har man ställt den där frågan och fått ett normalt och hyffsat svar. Känns skönt även om man alltid känner att man aldrig är nöjd. Det blandat med att jag är sjuk och grinig blir inte en bra lördag. Får dessutom damp på mina grannar. Jag har bott i lägenheten i 2½ år och alltid lyssnat på hög musik. Men i både måndags och igår blev jag ombedd att sänka volymen...va fan liksom. I måndags kan jag acceptera det men en fredag och lördag får de fan stå ut. Jäkla ungar. Jag springer inte upp och klagar varje gång de dammsuger mitt i natten och typ möblerar om (vilket är cp-ofta). Weird och störigt är det i alla fall.

Fan förutom feberfrossa hela natten och ont i halsen (med torrhosta) så börjar jag få tandvärk. Gnälligt gnälligt! Hade många planer den här helgen men så slutar det att man ligger och tycker synd om sig själv två kvällar. Skönt på sitt sätt för det var längesedan jag bara VAR liksom. Bara slappa och se TV och inte göra något alls. Skönt men samtidigt får man dåligt samvete. Imorgon är det första advent. Jag har inte julpyntat. När det snöar så här fint vill man dessutom göra något av det tycker jag. Typ mysa med värmeljus och grejer, men pallar inte det när jag är själv, har lite stökigt och är sjuk.

Nä sluta gnäll nu! Dags att återgå till soffan och mysa iaf. Hade varit gott med varm choklad men det får bli imorgon för jag vägrar ta på mig kläder och gå ut och köpa mjölk. NO WAY!

No comments: