To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, November 11, 2010

Intervjuad

Mår lite bättre nu. Var inte sugen på bowling men är glad att jag åkte ner för det lyfte mig en aning. Dessutom blev man intervjuad av Sydsvenskan och Skånskan i och med vårt jubileum :). Hoppas att de väljer ut BRA bilder till artiklarna...nervöst :).

Nu ska jag försöka varva ner lite. Kunde inte gå på lektionen idag. Var alldeles för trött i huvud och kropp. Behövde verkligen sova ut. Imorgon ska jag dock ta mig in till skolan och sedan ta en shoppingrunda på Nova :).

Nä nu ska jag maila fler bilder till journalisterna och sedan som sagt varva ner. Godnatt :)

No comments: