To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, November 26, 2010

Tankar i pausen

Är så orolig (och spänner mig så mycket) att jag ser små glittriga partiklar framför ögonen. Usch! Hatar hatar hatar när jag ställer till det för mig själv...AHH. Man tror att man är lugn, avslappnad och har koll på läget men så är det naturligtvis inte. Såååååå destruktivt.

Trodde BTW att jag hade den mest sorgliga fredagen men så var det inte upptäckte jag haha. Känns lite bättre iaf. Sitter dock och irriterar mig på Idol. Ser det för en gångs skull men var inget bra idag tyckte jag. Inte äns Jay var jättebra. Han var inte dålig och Against all odds var grym...men det var inte mindblowing. Är jätterädd för att han åker. Det är han eller Minnah känns det som. Hoppas hoppas att det är Minnah. Olle och Linnea gjorde bra ifrån sig idag och förtjänar platser. Men det gör även Jay. Det gör INTE Minnah, tyvärr.

Fan nu tänker jag på mitt klanteri igen. Jag som ville frångå det ghär planerandet och oroandet och tramset. Men NEJ. Nu var det dags igen. Kommer att ha ångest innan jag får svar på smset jag sitter och knåpar på. Klantade mig och skickade ett annat först och det var lite fail...det yckte Anne också och då känns det ännu värre. Jag vill att mina vänner talar sanning och jag litar på att de gör det. Därför hade jag behövr någon av mina vänner som säger att jag inte hade gjort bort mig...och menat det för då kan jag tänka att det finns olika sätt att tolka det på. Men samtidigt vet jag att Anne har rätt. Det har hon alltid. Men jag vill inte förlita mig på henne för mycket. Jag måste ju kunna ta beslut utan henne även om det givetvis underlättar att fråga henne och sedan ta rätt beslut direkt. Har gjort så många misstag redan ju. Samtigit så måste jag göra på mitt sätt för det är ändå mig det handlar om i slutändan...AHH...märks det att jag är lite stirrig?? Tror jag har feber också. Känner mig lite sjuk och har bara umgåtts med sjuklingar hela veckan så skulle inte bli förvånad.

Klantade mig ytterligare en gång nu i veckan (ja eller egentligen fler gånger men det vet ni). Jag tog inte hem mina klot, insåg jag för en timme sedan och vi spelar i Baltiskan imorgon kl 9, vilket innebär att jag inte hinner hämta kloten innan. Ska dessutom tanka så dog lite...tack och lov var det dock fortfarande öppet så fick ta på mig kläder igen och ge mig ut i snön, lämna min awesome parkeringsruta och köra iväg till hallen. Nu känner jag mig lite hostigare än innan och tröttare. Men jag har åtminstone kloten, skorna, handduken och tröjan i lägenheten och slipper ha besvär imorgon.

Ahh måste verkligen ta tag i saker nu i veckan. Måste verkligen till typ vårdcentralen av flera anledningar, bla för min skumma huvudvärk som gör att jag nästan tuppar av emellanåt. Sen måste jag få lite svar. Har förfan börjat vänja mig vid att ALDRIG få svar nu de senaste nio månaderna. Inte från någon...allt ska vara så hysh hysh och alla som känner mig vet att jag hatar sådant. Givetvis gäller inte det här i alla situationer men alla har sin komplexa del och när det verkligen gäller står jag faktiskt utan :/

Nä ska försöka hitta ett positivt spår igen och vänta på att Idol börjar igen. Men blir antagligen att lyssna på jävla deppmusik i vardagsrummet...

FY

No comments: