To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 17, 2010

Ullared prt 2

Tja vad ska man säga. Allt är som vanligt men inget är som det brukar...

Håller på att ändra Rollers hemsida. Alla kommer säkert få lite panik även om det inte är mycket som jag ändrar. Helt enkelt att där är två spalter bara... men förändring skapar ju lätt kaos.

Imorgon blir det Ullared med Amelie, Hanna och Mikaela. Ska bli rooooligt :). Ska titta på lite olika saker som jag missade sist och/eller som jag inte köpte sist. Roadtrip med några av dem bästa är inte fy skam det heller :).

Nu ska jag snart ta mig hem till Lund. Har spenderat dagen med att städa i Genarp. Då passar man även på att käka lite. Känns skönt att mamma och pappa är på lagom avstånd. Inte för långt borta så att det är besvärligt att åka dit, men itne för nära heller. Hade aldrig pallat bo i Genarp. Där var en period då jag var i Genarp hela tiden, fast att jag hade flyttat men nu har jag börjat inse skönheten med att vara själv :P. Dessutom hade jag lite mer fritid då. Nu har jag knappt någon fritid. Man ska göra saker hela tiden känns det som, men det är samtidigt roligt så jag ska inte klaga.

Nä nu bär det av mot Lund...bye

No comments: