To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 29, 2010

It's a good day

Idag har varit en bra dag. Det finns mängder av orosmoln på himmelen men idag har det ändå känts..BRA. Började dagen med sista föreläsningen om den nya ekonomistyrningen med Gösta Ekman haahaa. Längesedan jag fnittrade och skrattade så mycket på en föreläsning. Jag och Mikaela dog lite...blev ännu ett hissfiasko :P.

På tal om dog lite...jäkla puckolastbil som körde före mig i bilkön imorse...helt plöstligt kasar ett isflak av och landar en meter från min bil...hade det träffat bilen hade jag varit helt körd (haha humor lite där). Inte alls roligt. Blev helt chockad.

Dagen fortsatte sedan bra :P och avslutades hos Anne. Tycker inte alls om vad livet gör med henne just nu. Hon kommer gå under om inget förändras snart. Inte roligt att se en vän må dåligt. Suck..

Nu sitter jag och njuter av att det är varmt i min lägenhet. Ska återgå till bäddsoffan och se om Cougar Town...så slappt. Som Emil sa...det är en blandning mellan Vänner och Scrubs. True true! Sedan får vi se...borde skriva lite Rollers statistik men får se om jag pallar. Just nu är det 50/50 om jag kommer göra det..

Är det inte lustigt. Visst har det hänt bra saker idag...men det är liksom inte en sådan där överdrivet bra dag...men ändå känns det ok...till och med bra. Skönt med sådant...GILLAS!

No comments: