To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, May 18, 2011

3 anledningar?!

OMG! Jag kämpar med mitt tålamod varje minut. Jag har aldrig behövt kriga såhär mycket tidigare. Jag har utstått många prövningar som ni säkert har läst om under ex. det senaste året, men det är som om det jag kämpar mot nu är finalen. Det är av tre huvudanledningar. Den första anledningen är att jag måste vänta för att kunna träffa min pojkvän när vi är i stadiet: nyförälskade. Den andra anledningen är att jag inte vet reglerna. Reglerna för när vi kan ses och när vissa saker slutar och så vidare. Den tredje anledningen är att telefon och sms kontakt inte heller fungerar just nu så jag kan inte nå honom när jag vill...och jag behöver prata med honom om vissa saker som jag inte fick utrymme att säga sist. Jag måste också få etablera lite regler.

Jag vet att detta är lite kryptiskt men jag kan inte och får absolut inte skriva mer än så här. Om jag tar mig ur den här krisen hel så ska jag försöka vara försiktig i fortsättningen. Om jag och Mattias kommer ur det här tillsammans som ett par så skulle allt vara underbart...men det är långt ifrån säkert...v8ilket nog är en fjärde anledning till att det är så jobbigt...kanske den värsta anledningen :/

No comments: