To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 22, 2011

Klumpfri

Försöker samla mig lite. Det blir lite bättre varje dag, men det är inte helt borta och jag har en känsla av att det kommer att ta tid. Men idag är första gången på ett bra tag som jag vaknade utan att ha en klump i magen. Framsteg, men jag vägrar säga att det är bra än. Ni vet hur jag fungerar...inte ta ut något i förskott. Inte vara glad förrän man har giltiga skäl och knappt då. Det är fel att tänka så men det är svårt att ändra sig bara sådär.

Än så länge har inte Mattias åkt iväg. Vi vet inte än om hur det blir. Vi vet inte när, hur länge eller om det överhuvudtaget blir av. Ingen skulle bli gladare än jag om det inte blev av, men vi får se. Jag hade dock föredragit att om det ska ske så är det bättre med nu så man kan planera in när man ska ses och så. Men vi får som sagt se....

Jag ska försöka ta tag i projektrapporten idag. Har tänkt det i någon dag nu, men det har inte blivit av. Den ska ju vara klar till torsdag morgon. Och det ska vara typ tio sidor så lika bra att börja. Men hela rapporten är bara overkill i sig själv. Man ska snacka en massa bullshit om en massa ointressanta saker och fylla ut tio sidor med strunt...waste of time!

No comments: