To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 22, 2011

Over & over & over & over

Irriterande! Jätteirriterande! Varje gång jag lugnar ner mig och får bort klumpen/klumparna så händer något. Jag måste kunna veta att jag kan lita på vissa saker. Jag får panik när förtroendet inte riktigt finns där...jag vill så gärna lita på allting och slippa att vara orolig. Men det är inte lätt när det konstant undermineras. Dessutom har jag äntligen gjort en lista som jag ska försöka beta av vid nästa möjliga tillfälle. Jag bara hoppas att det blir snart...

Sen mår jag dåligt över att jag inte har gjort något på projektrapporten :/

2 comments:

amelie said...

du är bra på att skriva arbeten på kort tid och ändå prestera bra så du ska inte oroa dig för att du ska misslyckas med det :) jag tänker sätta igång idag (har bara skrivit lite innan och letat referenser) men först är det läggdags !

hoppas att du får gå igenom listan snarast också. du klarar det j, du är stark ! :)

Jexxie said...

jag vill vara stark men jag e inte det... men du e fin :)