To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, May 24, 2011

Humörsvängningar

Livet är underligt ibland. Jag har mina extrema humörsvängningar som påverkar både mig själv och alla runt omkring mig. I morse när jag vakna kändes allting konstigt. Det är inte speciellt ovanligt, fram för allt inte på senare tid men jag valde ändå att ligga och fundera på varför det kändes så. Jag kom inte fram till något bra så jag somnade. Sen när jag vaknade och gick upp hade jag en miniklump i magen. Jag gjorde allt (eller ja...nästan i alla fall) för att hålla tillbaka det som ger mig en klump i magen och lyckades sådär. Eller jag fick inte ångest men klumpen försvann inte heller. En av anledningarna till att jag har den här klumpen är det där med förtroende. Fast att jag visste att en sak inte skulle ske så har jag ändå rätt att bli arg för har man lovat, då har man lovat. Samtidigt kändes det som att jag var lite barnslig...men det är jag förjämnan i och för sig. Men oavsett vilket så sjönk humöret mer och mer. Jag kände hur klumpen började ta allt större plats. Detta trots att jag befann mig på Entré Malmö. Men sedan ringde Mattias och vi pratade i fem minuter. Allt kändes genast bättre och det blev roligare att shoppa (ni kan ju själva tänka er hur dåligt jag mår om jag inte ens tycker att det är kul att shoppa). Men jag vill prata längre med honom. Prata om viktiga...och mindre viktiga saker. Skratta tillsammans... Men det är svårt när båda är upptagna. Får väl se om vi pratar ikväll. Jag saknar honom :'(

(tempusformerna i texten ovan känns sådär..)

No comments: