To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 23, 2011

Crapcrap

Fan också. Ångesten är tillbaka i nästan full kraft. Bara för att vissa saker inte blir eller är som de borde. Men jag har inte tid. Jag måste få skriva på min praktikrapport...

Jag är så rädd. Just nu behöver jag någon som håller mig sällskap, kramar mig och säger att allt kommer att bli bra...men som även motiverar varför baserat på allt jag har berättat. Jag önskar att jag var en stark person. Många säger att jag är det, men det är så fel. Jag kanske råkar ge det intrycket när jag lär känna nya människor...vilket är weird...men jag är inte det :/

2 comments:

Amelie said...

du ÄR stark ! bara tänk på hur mycket du har klarat av det senaste året trots att du haft pojkar som behandlat dig fel och trots att du bara fått äta pulver stundtals. du har presterat bra i skolan och sluppit göra omtentor medan vi andra behövt det, du har kunnat skratta trots ont i hjärtat och det är starkt. men det är också starkt att erkänna att man är ledsen och gråta ut. du är stark !

Jexxie said...

jo det e sant, men ändå. det enda som kanske gör mig lite stark är alla fina människor runt mig och du är en av dem :)